آخرین مطالب

انتشار اثر قرآنی «ترنم نور»(۱) با صدای قاری خالد محمدی

نخستین اثر قرآنی «ترنم نور» شامل تلاوت کل قرآن کریم به تفکیک ۱۱۴ سوره، با صدای آقای خالد محمدی، قاری کُردتبار و اهل‌سنت کشور تهیه و توزیع شد.
اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1399
31 بازدید
کد مطلب : 1

به گزارش وبسایت رسانه قرآنی ترنم نور، اثر قرآنی ترنم نور(۱) شامل تلاوت کل قرآن کریم به تفکیک ۱۱۴ سوره، با صدای آقای خالد محمدی، قاری کُردتبار و اهل‌سنت کشور تهیه و توزیع شد.

متین لطفی مدیر تولید محصول قرآنی «ترنم نور» پیرامون تهیه و تولید این اثر قرآنی در گفت‌وگویی با رسانه‌ها گفت: ترنم نور(۱) با صرف بیش از ۱۵۰ ساعت زمان در استودیو همراه بوده که پیش از انتشار، طی دو مرحله، مورد بازبینی قرار گرفته و مجوز آن به شماره شناسنامه‌ی ۸۵۵۱۴۶۰۷۵۶۱۴ در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شدە و منتشر شدە است.

«قاری خالد محمدی» متولد سال ۱۳۶۴در شهر روانسر از توابع استان کرمانشاه می‌باشد. ایشان تحصیلات خود را در مقطع متوسطه در کشور امارات متحده عربی سپری کرده و کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب در کشورهای کویت و لبنان اخذ نموده است. پس از اتمام تحصیلات، فعالیت‌های فرهنگی خود را با مشارکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ به ایران بازگشته و از آن هنگان تا به امروز، مشفول فعالیت‌های خدماتی و حمایتی در حوزه‌های خیریه‌ای و فرهنگی می‌باشد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به «حمایت از مدارس در مناطق محروم»، «امدادرسانی به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان» و «ساخت مساجد» اشاره نمود.

دلبستگان قرآن کریم می‌توانند جهت استماع تلاوت آیات الهی از این اثر، به کانال تلگرامی «ترنم نور» یا «المکتبه الصوتیه للقرآن الکریم» مراجعه نمایید.

 

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.