آخرین مطالب

انتشار اثر قرآنی «ترنم نور»(۲) با صدای سیداحمد هاشمی

دومین اثر قرآنی «ترنم نور» شامل تلاوت کل قرآن کریم به تفکیک ۱۱۴ سوره، با صدای دکتر سیداحمد هاشمی، قاری اهل‌سنت کشور تهیه و توزیع شد.
اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1400
45 بازدید
کد مطلب : 44

به گزارش وبسایت رسانه قرآنی ترنم نور، دومین اثر قرآنی «ترنم نور»، شامل تلاوت کل قرآن کریم به تفکیک ۳۰ جزء و ۱۱۴ سوره‌ی مبارکه، با صدای دکتر سیداحمد هاشمی، تهیه و منتشر گردید.

متین لطفی مدیر پروژه «ترنم نور» در گفت‌وگو با اصلاحوب گفت: «ترنم نور(۲) با صرف بیش از ۳۱۰ ساعت زمان در استودیو همراه بوده که پیش از انتشار، طی دو مرحله، مورد بازبینی قرار گرفته و مجوز آن به شماره شناسنامه‌ی ۸۵۵۱۴۶۰۷۵۶۱۴ در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شدە و منتشر شدە است.

وی افزود: «ترنم نور، پروژه‌ی نشر قرآن کریم با صوت قاریان ایرانی و ترویج معانی و مفاهیم کلام مطهر خداوند می‌باشد که فعالیت آن، از زمستان ۱۳۹۸ آغاز گردیده است». همچنین تاکید کرد: «آثار ترنم نور(۱) و (۲)، جنبه‌ی آموزش حرفه‌ای نداشته و بیشتر جهت استماع و نیز مرور و ختم قرآن کریم به قرآن‌دوستان پیشنهاد می‌گردد».

«دکتر سیداحمد هاشمی» متولد سال ۱۳۴۸ در شهر خور لارستان از توابع استان فارس می‌باشد. ایشان تحصیلات خود را در مقطع متوسطه در شهر اوز فارس سپری کرده، کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در سودان و دکتری تخصصی(PhD) را در مالزی اخذ نموده است. دکتر هاشمی پس از إتمام تحصیلات عالی در خارج از کشور، در سال ۱۳۸۷ به ایران بازگشته و به عنوان پژوهشگر و مدرس، در مراکز علوم اسلامی، مشغول فعالیت می‌باشد. ایشان حافظ کل قرآن کریم بوده و بر ۲ زبان عربی و انگلیسی تسلط داشته و سابقه‌ی امامت در مساجد کشورهای مختلف از جمله ایران، سودان و مالزی را دارا می‌باشد.

دلبستگان قرآن کریم می‌توانند جهت استماع تلاوت آیات الهی از این اثر، به کانال تلگرامی «ترنم نور» یا «المکتبه الصوتیه للقرآن الکریم» مراجعه نمایید.

گفتنی است نخستین محصول ترنم نور با صدای آقای «خالد محمدی» از قاریان کُردتبار در سال ۱۳۹۹ انتشار یافت.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.