آخرین مطالب

انتشار اثر قرآنی «ترنم نور»(۴) با صدای محمدامین اسدی

چهارمین اثر قرآنی «ترنم نور(۴)»، شامل تلاوت کل قرآن کریم با نوای دلنواز «قاری محمدامین اسدی» که به تفکیک ۱۱۴ سوره و نیز تفکیک ۳۰ جزء تهیه و تدوین شده، منتشر شد.
اشتراک گذاری
21 فروردین 1401
73 بازدید
کد مطلب : 53

به گزارش وبسایت رسانه قرآنی ترنم نور، اثر قرآنی ترنم نور(۴) شامل تلاوت کل قرآن کریم به تفکیک ۱۱۴ سوره، با صدای آقای محمدامین اسدی، قاری کُردتبار و اهل‌سنت کشور تهیه و توزیع شد.

متین لطفی مدیر تولید محصول قرآنی «ترنم نور» پیرامون تهیه و تولید این اثر قرآنی در گفت‌وگویی با رسانه‌ها گفت: «ترنم نور(۴)» با همکاری مؤسسه‌ی قرآنی «تعلیم الذکر الحکیم» سنندج  تهیه و تدوین شده و دلبستگان قرآن کریم می‌توانند جهت استماع تلاوت آیات الهی یا استفاده‌ی آموزشی از این اثر، به کانال تلگرامی «ترنم نور» مراجعه نمایید.

«قاری محمد امین اسدی» متولد سال ۱۳۵۳ در شهر سنندج مرکز استان کردستان، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ریاضیات و دبیر آموزش و پرورش می‌باشند. ایشان از چهره‌های نام‌‌آشنای قرائت و تلاوت و آموزش قرآن کریم هستند که با شرکت در مسابقات و محافل قرآنی در مناطق مختلف ایران و کشورهایی نظیر عراق، امارات، ترکیه، هندوستان و عربستان، موفق به کسب رتبه‌های برتر در سطوح بین‌المللی شده‌اند. از جمله‌ی این توفیقات می‌توان به کسب مقام اول در مسابقات بین‌المللی امارات متحده عربی، مقام دوم در مسابقات بین‌المللی هندوستان و مقام اول در مسابقات قرآنی غرب ایران اشاره نمود. ایشان هم‌اکنون در شهر سنندج مشغول فعالیت‌های قرآنی می‌باشند.

گفتنی است نخستین، دومین و سومین محصول ترنم نور با صدای آقایان «خالد محمدی»، «دکتر سیداحمد هاشمی»، «سیدعباس حسینی» در سال‌های ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۱ انتشار یافت.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.